JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Thursday, February 17, 2011

sila ISI tempat KOSONG...

arini labtest patologi...memang macam hampeh...jawapan aku la...yela...semalam baca tak masuk...mata macam kena lekat gam cap gajah...asyik nk tertutup ajer...so aku decide nk buat toyol,alalalala...si anak toyol gitu...bukan nak meniru....nak buat reminder jer..mana tau mase jalan ke masa mkan ke nanti luper.....=D

then masa labtest yang dinantikan tiba....aku mula menjawab dengan tidak konfiden disebabkan memori aku totally BLANK....bnyak sangat bergelak ketawa..macam ni la jadinya....
ishhh..pandang kiri kanan,atas bawah....aku pom bukak la reminder aku...huh...okay....wattt????? aku punyer reminder is little usefull.its not helping at all.kecewa jugak...so,aku intai la kawan2...lihat kiri..lihat kanan..akhirnya tempat kosong ade jugak bnda yng nk diisi....moral of the story....study jgn last minute...buat nota..hafal nota....lau dah buat alarm nk bngun tu,bngunla......stok nescafe da abes,tak pandai nk g beli??

then....da habes dah....hehehe(tu je nk cakap...)

0 comments:

Post a Comment