JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Thursday, February 17, 2011

MONTRAD~~

hihihihihi...(kata-kata pembukaan)

sebenarnya da lama event ni berlaku..tapi time tu aku malas sgt nk update blog aku..

okeh??but now,,,i rajin..so events yang da berkulat,berhabuk sume aku rase cam nak korek balik jer...tulis kat sini...hehee...

alkisah,kolej aku...yakni PTPL tersayang,tercinta dan terkasih...dan school aku yakni school of health science(SHS) terintan ,terpayung dan terdelima...they all arrange satu program sukan yang dinamakan MONTRAD sempena gabungan sukan tradisional dan moden.

aku join tak??waaahh..boleh tanya pulak soalan cengginih..huh.tak releven langsung...

of course la i join....lau boleh semua i nk join...kaki gajah,laga ayam,futsal,bola jaring,sepak tkraw,lari dalam guni...tapi i malas la..nt konpem-konpem i menang...hahahaha(ini blog saya..suka hati saya la nk perasan pom...)

tapi memang seriusly..aku masuk jugak.main kaki gajah.macammana??okeh..game ni berpasangan..aku pasangan ngan syamimi,manakala jannah dengan hani.kami satu grup.kaki kami diikat dengan kain..kami kena jalan smbil kaki terikat n patah balik k garisan mula tadi.

adapun,hani n jannah jalan dulu...aku ngn syamimi ready tunggu kat belakang...punya la mantap diorang jalan mula2...but then,,,,,kelebuklkkkk...jatuh,sape?dua2.hehehe...kaki tersangkut..then,bila diorag da finish satu turn,org lain da nk habis pom..but we didnt give up..(eccecehhh),,aku ngan syamimi dengan pantas mngikat kain dikaki kami yang jelita dan terus berlari-lari ala-ala atlet gtu...but then,,,,,kelebukklkkkkk....jatuh..sape??aku...hehehe...aku jatuh sebab tersadung kaki syamimi...n the result is..kami kalah teruk..hahahahha

yang tak kenal aku..mesti diorang tak tahu aku kuat sebenarnya.,...hahahha..see the leg la.....tangan ni yang tolong ma n abah angkat pelepah kelapa sawit kat ladang tau...jgn perkecilkan kewujudanku...hehehe..but,the gurl yg angkat jari tu anda boleh perkecilkan dia..she memang kecil pom...hehe

pernah tengok aishwarya rai main tarik tali tak???nope??haaaa...tgk yang baju hitam,tudung hitam ni....SAMA KAN???hehhehe


setelah habis sukan ini,apa yang saya dapat??perlu tanya ker??huh...
  1. muka saya terbakar...krim pigmen saya da nak habis..nak beli lain kena tunggu elaun dowhh....
  2. pinggang saya sakit.
  3. tangan saya sakit.
  4. selipar jepun saya tercabut
  5. kaki saya lenguh

BUT......

6. saya hepi!!!

7.n..saya dapat HAMPER!!!!

0 comments:

Post a Comment