JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Thursday, February 17, 2011

MOdEl??AcTrESS??

disaat aku sedang sibuk menaip asaimen....tiba2...junior aku datang...

DG:kamu...turunlah di office..ada program kecantikan bersama impian anggun..itu mayfair..pegila....dia mahu budak perempuan yang umurnya sudah 21 ke atas..aku tidak cukup umur lagi mahu join..
aku:ohhh...siapa turun lagi??mahu turun juga la....
bla...bla...bla......bla.......

then...dishortkan cerita,aku pun pegi ajak nadia n kami turun sekali.setibanya di office..

aku :ada program ape ni?(sambil tgn amek brochure dia..)
promoter:kami ada buat program kecantikan MAYFAIR dibawah rancangan
IMPIAN ANGGUN TV3...
aku :mayfair??yang kupon bayar 29.90 tu???ahhh..saya da ada la.
(sambil buat muka boring..)
promoter:ohh...cuba awak bangun..saya nak tengok..saya ada bnyak lagi offer..
aku :huhhh..apsal aku nk dengar cakap ko?(dalam hati jer....)..
but at the end stelah digesa n dipujuk2 aku bangun juga,,,,,
promoter:ehhhmmm...awak tinggi...body #####,awak nk jadi model tak?
aku :MODEL??
promoter:or awak nk berlakon??awak minat berlakon?
aku :BERLAKON??
promoter:saya tahu syarikat cari bakat baru,kat area subang jaya...
awak boleh pergi try berlakon...sekali shuuuttt,awak boleh dapat
150 -300 untuk pelakon sampingan,
aku : $$$$$...(mata terus ada simbol matawang malaysia...)
promoter:ni no dia..awak kol la..cakap dengan encik zul boleh...and...bla..bla...bla...
aku :(aku amek no tepom dia n said)..lau tak de ape2 saya naik dulu la yer...
(ayat bergaya tak?hahaha)

perbualan di atas telah diringkaskan dan disedap ayatkan.....

well...me as a model??i do dream it..but not for public use..aku prefer jadi model kat umah je la kot..depan kawang2....

me as an actress??i do dream it too...but not for the purpose of being popular...so,aku prefer berlakon depan cermin n dalam bilik air je la...

mau terbakar encik suhaimi yakni abah aku,lau tahu anak dia buat keje partime as a model or actress....hahahaha

but trully...that MR.promoter memang pandai mengampu...mesti konpem dia punyer produk n brochure yakni kupon die LARIS DI PASARAN!!!
BRAVO ENCIK PROMOTER.....



0 comments:

Post a Comment