JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Sunday, May 23, 2010

ko Nak JadI JAnTAn???

post kali ni aku nak cite sal aku buang tebiat..tahun 2007...aku stat masuk lower 6 @ ting 6 bawah...time ni aku ingat aku baru kecewa ngan sorang mamat ni...frust menonggeng..so aku decide nk potong rambut..kononnya sbgai cara aku lepas tension laa.so,aku potong rambut pendek..ala2 lelaki gtu..sebenarnya aku nk botakkan rambut.tapi mak aku marah..alkisahnya aku mmg tak sayang rambut aku..aku mmg tak pernah ada rambut pjg masa usia kanak2 ni..paling pjg ppom paras leher...mujur gak ada rambut,,ble gak potong time stress..haha..





so,lepas aku potong rambut tu...bbrpa ari slpas tu aku pulang ke kampung nenek dan atuk ku yang tercinta.kampung nenek aku ni penuh ngn sawah padi,tali air n ubiiiii...seronok...bila dah balik kampung tu mak sedra aku ajakla pegi shopping..kat bandar kota bharu...shoppingg..aku mmg gler shopping..another way utk hilang stress aku adlh dgn bershopping atau window shopping..seriusly aku masuk kedai aku trtarik ngan barang2 laki exp:cap.short,bangle.





apabila sampai kat umah,....aku pakai baju shirt n baju putih ngn cap sepanjang masa,,,,mmg mak aku nmpak dia mengucap smbil mggeleng kepala..anik..ko nak jadi jantan kow??.mmg tak percaya orang tua tu..haha..anak dara dia buat perangai..aku lak berani kuar g jalan2 kat kg...mmg aku admit r time tu mmg tak thu malu lngsung..org tua datang umah pom aku buat muka selamba..ada gak yg tnya anak jantan sape ni?haha..konpem mak cik2 yg datang tu dah reject aku jadi menantu awal2 lg..huhu sadis sggh..





esoknya...aku tak tahu mana mak aku sorok aku punyer cap..sluar pndek ada lg.so aku pakai lagi.tp time tu da stat rasa malu da nk kuar umah..n the day after tomorrow aku stat jadi pompuan balik dah..pakai kain batik duk kat umah..mak aku baca ayat kott...so that was 2 days being a tom-boy..hah,,,








ni aku yg terkini..ciap pakai skirt lagi tu...means that aku fully girlish..=D




0 comments:

Post a Comment