JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Saturday, January 15, 2011

bergaya-mari-lai..lai..lai

life as college student bukanlah suatu yang sucks like some others said...well,its quite fun...we 're free from school uniform...uniform babe!!!
its been more than a year here,at kolej PTPL shah alam....n aku rasa its still fun eventhough the subjects we're taking is tougher n harder..thats a student wheel.....
disebabkan kami (refer to my frenz n i) adalah merupakan golongan yang menaiki bas,we spent more time together..chatting...take pictures...jokes...flirting...n thats actually makes us close...


but,however....mimpi indah kami akan berlalu.....UNIFORM DAH SIAP!!...
our programme manager cakap yang uniform kami dah siap dan akan diedarkan dalam masa terdekat....wow!thats a crush of sweet dream...
means,after this aku tak boleh bergaya lagi..terus teringat se almari baju kurung yang bakal dibawa balik.belum lagi dikira baju2 kemeja,skirt,blouse...ahhhh....pakai kat umah jer la lepas ni...

so,for my next generation,buat anak 2 umie...cucu-cucu umie...(ehhehe),ni la style berpakaian ke kolej mase zaman umie..


here comes the top model....iffa,sapika,me n ecah..
(iffa mengenakan skirt biru kembang dan kemeja hitam,sapika pula selesa berbaju kurung dan selipar ,lin tampil ringkas dengan jeans putih dan tshirt hitam,ecah pula nampak kiut mengenakan tshirt oren dan berselendang putih-pakaian ditaja oleh BUTIK SENDIRI-BERDIRI)


oppss..sorry..we again...iffa,sapika n me

PTPL hot item...janna,kak ida n me...
(anggun bergaya di hari peperiksaan..janna mengenakan baju mini kurung merah berbunga-bunga,nmpak ceria dan jelita,kak ida pula tampil dengan busana kurung bercekak di tangan,lin tampak bergaya dengan baju kebaya labuh..bersemangat untuk menjawab exam-tajaa
n pakaian BUTIK SENDIRI-BERDIRI)

adusss...penat nk citer..tgk sendiri la anak2....




well,disebabkan blog ni aku punyer...so aku punyer gmbar la bnyak yer..jgn marahhh...hehehe.
sajer,nk abadikan kenangan sementara masih tak beruniform ini...

ni gaya aku lau bgn lmbat...macam ni lah,tudung kemek..baju amek yang tak payah iron...make up tak sempat...



presentation time.....naseb baik tak pakai cantek2 time present...tgk!last-last buat kat LAB n kena pulak pakai labcoat

disini,aku berfantasi sebagai seorang model bag....hahaha

again...doesnt anyone see my fake flyfecael?

sebelum berangkat ke kolej...kita amek gambar dulu.....

a sword doesnt need a fine lineage,it just need to be sharp!

i dont believe in love at the first sight....but i do believe in love at one side!
okay...done.......








0 comments:

Post a Comment