JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Thursday, September 2, 2010

BaJu RaYa....THUN 2010

salam ramadhan!!!
biarpun ramadhan da hampir nk mnutup tirai,aku tetap nk wish selamat ramadhan...
adapom tahun ini,aku n kakak aku pegi shopping baju raya kt JAKEL.abis dlm 200 lebih gak r.beli kain untuk 4 orang.means 16 meter sorang.jadi 200 lebih bhagi 4 pasang adalah bajet lam 50 ringgit sorang..ok la tus...tak mahal sgt n tk murah sgt,,sedang2,,,jnj chantek dipakai....
adapom tugas aku thun ini adalah untuk mnjahit manik kesemua bju raya yg dibeli tersebut. namun begitu,disebbkn bizi n sibuk serta tiada masa aku telah mnnguhkan tugas penting ku itu..
dan ari ini,selepas tamatnya sgla labtest...maka aku telah bersedia mmulakan pekerjaan mnjahit manik ku ini...
entry yg akn datang aku akn siarkn hasil kerja ku yer...so be patienttt...
aku..bersedia menjalankan tugas menjahit amnik untuk bju raya tahun ini...
bekas menjahit manik...siap untuk menabur bakti...

baju raya aku untuk thun ini..plain kan?aku sngaja bli yg plain sbb aku nk jahit manik kat tangan n leher(kalau smpat),,,ada 4 pasang bju ni..sama..sebijik...untuk ma aku,ayong,aku n eisya...same colour n same design..thun ni kami berboria...


corak dari sebuah kedai baju yg aku lawati...simple..tp macam susah jer nk buat...ahhh...cuba2...








this one is nice...just need colourful beads...well...nk cari kt maner la beads ...





beauty..glamour..mgkin ni corak bju rayer aku thun ni..hehe..glamer gtu..






2 comments:

yuyu... said...

cayooo!cayooioo!

Norliana Zulkurnain said...

wahhh, a very good improvement!!!

aku gak la makin malas ngan manikz...
hehehe

Post a Comment