JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Monday, August 30, 2010

merdeka hatiku...

selamat hari kemerdekaan negara yang ke 53.....sebut sal merdeka ni,aku bersyukur pada penciptaku yakni pencipta kita semua , ALLAH SWT..dia telah memberi hidayah dan petunjuk kepada aku...membawa aku jauh dari jalan yang sesat...alhamdulillah...aku merdeka
jalan yg sesat???maksud aku disini bkan highway,roadway or sewaktu dgnnya,,,but of corsely my kehidupan...aku admit,aku dulu sesat...alpa...leka...mencari keseronokan dunia..mklumlaaa,,zaman remaja.....
kini bru aku sedar.andainya zaman remajaku aku gunakan untuk perkara yg mendatangkan keuntungan pada diri,dan keluarga aku,alngkah bgusnya.....jika dapat ku undur putaran dunia...ign ku ubh smua...
YA ALLAH.....aku mhon..jgn la kau palingkan hatiku setelah kau beri hidayah padaku..sesungguhnya kau maha memberi petunjuk..
semoga aku terus diberi hidayah dan petunjuk menuju ke jalan yg mustaqim...AMINN..

0 comments:

Post a Comment