JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Friday, January 14, 2011

SHARE!!!

well,,tak tau naper arini tangan rasa rajin sgt nk meng'update blog..padahal asaimen berlambak lagi tak siap,lab report usah citer la,bergunung woooo....

the topic for the day is...sharing...
okay..nice one right???hahaha..
sharing adalah perbuatan berkongsi.SHARING IS CARING...

well,not all the things kita berani nk berkongsi..n kita tak sanggup pun nak berkongsi..
contoh:berkongsi makanan dengan seorang yang pengotor..u dare??kuku panjang..mandi tak...euuuuwww...

i never approach this type of situation..but if its me,aku rela suapkan dia makan...sharing jugak kah?ehhmm...maybe...

contoh lain:berkongsi pakaian dengan kawan2...well,yang ni aku biasa buat..tambah2 time pergi camping....yela..baju tak bawak bnyak..pakai baju sama nt takut orang cam...maluu...so,aku tukar baju ngan kawan2..aku pakai baju dia..dia pakai baju aku(baju luar jer tau!!!)...the end,kami tetap bergaya walaupun didalam hutan..ehhehehehhe...

ahhh...there's many more example of sharing in this wide world...

some says that sharing is something stupid...weirdo me...how it can be a stupid things?nope...
SHARE YOUR LOVE....SHARE YOUR CARE...doesnt it??

well,anyhow...everyone got their own opinion....we may got the same color of hair but we totally got different heart..isnt it?huh!

0 comments:

Post a Comment