JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Saturday, January 22, 2011

angau!!

malam hening...bintang tiada..bulan sembunyi....
mata tak ngantuk ag disebbkan tadi dah tido petang..
tangan dah bnyak kali bukak tepom..tutup..bukak..tutup..(tepom i jenis yg flip yer...)
ishhh..nk anta mesej ke tak ni?anta per?mesej gud nite?ahhhh...malu lah...aritu dah anta...
ehmmm....gedik jer tgn aku nk menekan2 abjad kat tepom...aisshhhhh..tak boleh la...malu kokram...(-->malu kat orang..);..
ehmm...takder la plak orang nk mngorat aku time aku gedik nk mnghntar mesej cenggini...petang tadi bersungguh ajer nk berkenalan..(ni ditujukan untuk man yg nk berkenalan ngn aku petang tadi).....

ehm...bukak facebook la...k,click dekat home....aikkk,apsal picture dia kuar sebelah kanan ni?ehmm...aishh,best jugak status kengkawan nih...ehm,comment sikit......aikkk,apsal picture dia kuar lagi sbelah kanan ni??encik facebook nih macam tahu-tahu jer aku ngah igt kat mamat nih..
isssshhhh.....tak suka la...saya nk lupakan dia tau!(tangan click gambar dia)..ehmmm,hensem gak mamat nih...macho plak.eh eh...dia kool la.......fulamakkk,mata dia sepet ah...comel.....

okies dokies,tak nak tgk dah...facebook OFF.....cepat pergi tido...angau ajer minah nih...pegi tido..TIDO......

0 comments:

Post a Comment