JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Saturday, November 27, 2010

kawen...KAWEN..kawen

sedar tak sedar dah 4 tahun aku tinggalkan zaman kegemilangan aku sbg student sekolah menengah.gemilangkah?gemilang la jugak dulu..hahha

sedar tak sedar,bila aku renung2 balik,ramai rupenyer kawan-kawan aku yang dah tamatkan zaman bujang mereka.dah kawen sudahhh....

aku tak jeles langsung tgk diorang kapel mengapel bagai nk rak.ye r,kapel baru..pasti ke tidak blom tahu lagi...tapi bila time kawen ni,ishhh agak terasa la jugak naluri kewanitaan aku nis..bukan sebb gatal dop weiii,tapi sebb aku jeles vs gembira tgk kebahagian mereka yg aku ble assume sebagai sudah pasti,yakin dan jelas maka benar serta bersuluh....yela,da kawen takkan tak pasti lagi kut..

i feel terkilan jugak sebb almost all the wedding kawan2 aku aku tak datang..maaf..aku tak berkesempatan,selalu ada program..huhu.semoga kamu orang bahagia hendak sehendaknya disamping suami tersayang.....=)

this is me!..still single but unavailable....stock hati aku sudah tertutup..hahaha

yang ni kawan aku nama NABILA FARHANA.....tak sangka da kawen.last jumpa,aku rasa perangai macam budak2 lagi..huhu..anyways buddy,heppi alwiz!!


ni HAJAR n KERY..dua2 kawan aku...semoga berbahagia...=)


UMI n JEMI...kapel zaman sekolah lagi nih..selalu kena caught dating kat skolah..tak sangka sampai jinjang pelamin ugop..well done!!haha..hepi..hepi..hepi alwiz


rugi r plop rase tak dop di tempat kejadian serta menyibukkn diri time nih,lau idop bulih aku mintak tips solekan ngan mak andam...

to are da,pija,siti asma, siti zubaidah,adik angkat aku waheeda,ahh,tak igt nama la plop...by the way,selamat pengantin baru dan lama.semoga berbhagia hingga anak cucu,cicit,ciot...hehehe

p/s:aku punyer pelamin n dress kaler hijau epal...jgn curik kaler aku yer kawan2

aku CHOPPP......

0 comments:

Post a Comment