JiKa Aku BuKAN UnTUkMU,BiaRkaN AKu pErGi..UsAh Kau HadIR BerSama BaYaNgMU...

Monday, November 15, 2010

i hate being HIPOCRITE!!!

aku tak tahu la nape..memang sejak zaman sekolah lagi aku tak suka pompuan yang ayu,lembut,sopan.benci ah,,,bagi aku patern ni semua hipokrit.cakap slow.jalan slow.buat something pom slow.YA ALLAH....tuhan jer tahu,rasa macam nk tolak ajer diorang ni...well.i must admit that actually i jeles ngan diorang ni.disebabkan diorang bersifat gini,rmai guys yang terpikat.berbanding diri aku yang outspoken,kasar n merapu ni.gila beza.macam pipit ngan merak.

but nowadays.....aku tak tahu nape aku nk jadi seorang yg ayu.sopan.lagi lemah lembut.this feeling comes naturally from deep in my heart.even..aku suka orang panggil nama aku nur berbanding linie.it's true that,what goes around comes around....the thing that once i hate most now become something that i like.

i'm hipocrite???yea...yes.sometime.i'll be the most hipocrite person when i find out that the person treat me hipocritely.barula adil....takkan dia sorang jer tahu hipokrit..is'nt it?

2 comments:

Yuyu said...

kah3...geli aih aku mum ayu sopan...
sapo gak tuh hipokrit?aku ko???moleps ngat la sbb aku pun hipokrit gop dpn mum..haha

simplest_anik said...

hom..mum la,hipokritttt...hahahhaha....
aku ayu dan sopan......
kah3...geli tiyok serrooo

Post a Comment